Projekt „TECHNOLOGIE Z KLASĄ ”
ZAKOŃCZENIE PRACY W PROJEKCIE TECHNOLOGIE Z KLASĄ
Ostanie spotkanie z Kodeuszem i praca w tworzeniu gry w Scratch`u (programowanie interakcji) pozwoliły na powtórzenie i podsumowanie dotychczasowej wiedzy i umiejętności uczniów, a jednocześnie wprowadziły nowe komendy, które programują reakcję duszka na poruszaną myszkę komputerową.
2019-03-25
ZADANIE PIĄTE projektu Technologie z klasą
Po przeczytaniu uczniom dziewiątego listu od robota i umieszczeniu na planszy planety Gigantów przeszliśmy do pracy w aplikacji Scratch.
2019-03-25
ZADANIE CZWARTE projektu Technologie z klasą
Zadanie Jak zaprogramować grę w aplikacji ScratchJr? zrealizowane zostało, niestety z jednym tabletem (z uwagi na brak szkolnych tabletów).
2019-03-25
ZADANIE TRZECIE projektu Technologie z klasą
No i NARESZCIE! Uczniowie kl. 2b czekali na pracę w programie Scratch Jr. Znają już, bowiem, Scretch`a od ubiegłego roku (i go uwielbiają)…
2019-03-25
ZADANIE DRUGIE projektu Technologie z klasą
Realizacja zadania „Czy można zaprogramować grę w podchody?” była pełna entuzjazmu, a zarazem wymagała od dzieci skupienia, współpracy i wyobraźni programistycznej. Uczniowie na tym etapie doskonale już sobie poradzili z łamigłówkami.
2019-03-25
ZADANIE PIERWSZE projektu Technologie z klasą
Na realizację zadania „Jak porozumiewają się roboty?” uczniowie czekali z niecierpliwością, gdyż chcieli poznać Kodeusza.
2019-03-25
Projekt „TECHNOLOGIE Z KLASĄ ” w 2 b
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej SP 1, Aleksandra Szczepańska, zgłosiła grupę uczniów kl. 2b, do udziału w projekcie TECHNOLOGIE Z KLASĄ ,
2018-12-01