Projekt „TECHNOLOGIE Z KLASĄ ”

ZAKOŃCZENIE PRACY W PROJEKCIE TECHNOLOGIE Z KLASĄ

Ostanie spotkanie z Kodeuszem i praca w tworzeniu gry w Scratch`u (programowanie interakcji) pozwoliły na powtórzenie i podsumowanie dotychczasowej wiedzy i umiejętności uczniów,  a jednocześnie wprowadziły nowe komendy, które programują reakcję duszka na poruszaną myszkę komputerową.

ZADANIE PIĄTE projektu Technologie z klasą

Po przeczytaniu uczniom dziewiątego listu od robota i umieszczeniu na planszy planety Gigantów  przeszliśmy do pracy w aplikacji Scratch.

ZADANIE CZWARTE projektu Technologie z klasą

Zadanie Jak zaprogramować grę w aplikacji ScratchJr?  zrealizowane zostało, niestety z jednym tabletem (z uwagi na brak szkolnych tabletów).

ZADANIE TRZECIE projektu Technologie z klasą

No i NARESZCIE! Uczniowie kl. 2b czekali na pracę w programie Scratch Jr. Znają już, bowiem,  Scretch`a od ubiegłego roku (i go uwielbiają)…

ZADANIE DRUGIE projektu Technologie z klasą

Realizacja zadania „Czy można zaprogramować grę w podchody?” była pełna entuzjazmu, a zarazem wymagała od dzieci skupienia, współpracy i wyobraźni programistycznej. Uczniowie na tym etapie doskonale już sobie poradzili z łamigłówkami.

ZADANIE PIERWSZE projektu Technologie z klasą

Na realizację zadania „Jak porozumiewają się roboty?” uczniowie czekali z niecierpliwością, gdyż chcieli poznać Kodeusza.

Projekt „TECHNOLOGIE Z KLASĄ ” w 2 b

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej  SP 1, Aleksandra Szczepańska,  zgłosiła  grupę uczniów kl. 2b, do udziału w projekcie  TECHNOLOGIE Z KLASĄ ,

NA GÓRĘ